Dying Light Collection
Kolekcja Dying Light zawiera: Dying Light Essentials Edition Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Odkryj najlepszą serię zombie z kolekcją Dying Light! Eksploruj rozległe otwarte światy, bierz udział w kreatywnej walce i doświadcz dualizmu nocy i dnia. Dying Light Essentials Edition Rozpocznij swoją przygodę w tym postapokaliptycznym świecie rządzonym przez zombie. Ta edycja, zawierająca dodatkowy tryb gry, dwie dodatkowe strefy kwarantanny i wiele więcej, przenosi rozgrywkę na zupełnie nowy poziom. A dzięki bezpłatnej aktualizacji Retouched Update możesz cieszyć się ulepszoną grafiką, zremasterowaną ścieżką dźwiękową i ulepszeniami graficznymi. Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Wypełniona cyfrowymi gadżetami edycja Digital Extras Edition zapewnia pełne wrażenia z gry Dying Light 2 Stay Human i nie tylko! Ciesz się historią Aidena, a także dodatkiem DLC „Bloody Ties” i zajrzyj za kulisy gry ze wszystkimi dodatkami! Powodzenia i pozostań człowiekiem!