Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Klauni mają czasem słabość do przemocy i wygląda na to, że taki właśnie osobnik oderwał się od swojej trupy cyrkowej. Chce zrealizować swoje makabryczne fantazje i jest żądny krwi, ale na szczęście w mieście nigdy nie zabraknie mu czaszek potworów. Wciel się w głupawego, choć nieprzewidywalnego zadymiarza i z każdego ciosu zrób zabójczy żart. Załóż kolorową, upiorną maskę i kostium klauna i zgotuj swoim nieszczęsnym ofiarom niezapomniane przedstawienie. Zamaluj ich nosy na czerwono bronią „Ostatni chichot”, która z każdym uderzeniem powoduje fale śmiechu. Weź też ze sobą paralotnię „Ostatni chichot”, aby podróżować z miejsca na miejsce i brać mimowolnych widzów z zaskoczenia. Z tymi przedmiotami żaden twój żart nigdy się nie zestarzeje. Wszak w świecie, w którym toczy się nieustanna walka o przetrwanie, każdemu przyda się trochę rozrywki. Pakiet zawiera: Broń „Ostatni chichot” – radź sobie z wrogami z rozbrajającą skutecznością. „Ostatni chichot” – przerażający kostium, od którego śmiech więźnie w gardle. Paralotnia „Ostatni chichot” – wyjątkowa skórka paralotni. Zobaczmy, kto będzie się śmiał ostatni.