Dustwind: Resistance
Dustwind: Resistance to taktyczna gra jednoosobowa osadzona w postapokaliptycznym świecie (w czasie rzeczywistym z pauzą). Prowadź drużynę wojowników i swojego lojalnego psa, Diesela, przeciwko brutalnej armii najeźdźców. Zatrzymaj się i wydawaj rozkazy w dowolnym momencie. Wybierz broń, umiejętności i taktykę. Strzelaj, tnij, kopnij lub gryź. Wejdź z hukiem lub użyj skradania się. Ustaw pułapki, rzucaj granaty lub miażdż wrogów opancerzonym samochodem. Rozstaw wieżyczki i barykady, aby bronić swojego domu. Wykonuj ryzykowne misje w miejscach pełnych najeźdźców. Zrób wszystko, co konieczne, aby odeprzeć najeźdźców i zapewnić wolność swojemu ludowi. Jedyną rzeczą, której nie możesz zrobić, jest poddanie się. Dustwind: Resistance wprowadza zupełnie nową historię w uniwersum Dustwind, wraz z głównymi ulepszeniami w stosunku do oryginalnej gry: -Nowa pełnowymiarowa kampania -Teraz skoncentrowana i dopracowana wyłącznie dla doświadczenia jednoosobowego -Uproszczony interfejs użytkownika dla płynniejszej rozgrywki -Nowe i ulepszone umiejętności oraz mechaniki gry -Aktualizacje systemu postaci -Bardziej zróżnicowane środowiska w nowej kampanii -Dodano liczne unikalne bronie oraz pełne zrównoważenie broni -Wiele drobnych ulepszeń (poprawki błędów, ulepszenia jakości życia i ogólne udoskonalenia) Podsumowanie fabuły Jake był tylko rolnikiem, który próbował prowadzić spokojne życie, dopóki najeźdźcy nie zaatakowali. W swojej misji przetrwania, wolności i sprawiedliwości, on i jego drużyna muszą użyć każdej broni i taktyki, jaką mają do dyspozycji, aby walczyć i odzyskać swoją ojczyznę.