Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition
Los Zapomnianych Krain leży w twoich rękach Wróć do Neverwinter w Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition. Faerûn pustoszą siły mroku, które niszczą wszystko, co stoi im na drodze. Poszukują czegoś, co należy do ciebie – a tylko powiernik okrucha będzie w stanie powstrzymać Króla Cieni i jego armię przed splugawieniem miejsca, które jest twoim domem. Ocalisz Faerûn czy dasz się skusić obietnicy potęgi i władzy? Kiedy wszystkie decyzje wpływają na los Zapomnianych Krain, każdy wybór jest istotny. Edycja zawiera wszystkie rozszerzenia: – Maska Zdrajcy: powiernika okrucha dotknęła klątwa nienasyconego głodu, który staje się znośna tylko podczas pożerania dusz. Musisz wyruszyć do sfery cienia, by odkryć źródło swojej mrocznej żądzy. – Gniew Zehira: ty i twoja drużyna zostaliście wyrzuceni na brzeg krainy pod władzą wrogiego ludu z dżungli. W trakcie pełnego walki powrotu do cywilizacji odkrywasz spisek, który na zawsze zmieni Faerûn. – Wrota Zachodu: strzeż się Wrót Zachodu, wszystko bowiem ma tu swoją cenę. Eksploruj miasto i poznaj w jego czeluściach tajemnice, zanim będzie za późno. *Najważniejsza zawartość* Zbierz drużynę: wyrusz w drogę z grupą znajomych dzięki pełnej rozgrywce międzyplatformowej. Możecie wspólnie doświadczyć przygód w edycji 3.5 systemu Dungeons & Dragons. Zostań legendą: wpłyń na losy Zapomnianych Krain podczas ponad 100 godzin emocjonującej rozgrywki i czterech wyjątkowych kampanii – każda z nich ma więcej zawartości niż torba przechowywania. Odnowiony relikt: zachowaliśmy wszystko, co gracze pokochali w Neverwinter Nights 2. Ciesz się płynniejszą rozgrywką, udoskonalonym sterowaniem kamerą, dopracowanymi mechanikami, ostrzejszymi teksturami i pełnym wsparciem kontrolera dopełnionym nowym interfejsem.