Dune: Imperium
Odkryj wyjątkowe połączenie strategii i intryg, przemierzając zdradliwe krajobrazy Arrakis w nagradzanej grze planszowej Dune: Imperium! "Walcz w sieci, lokalnie z SI lub przeciwko groźnemu rodowi Hagalów. Zdobywaj osiągnięcia podkreślające twoje zdolności przywódcze. Podejmij się ponad tuzina wyzwań, które poddadzą próbie twoje spryt i przebiegłość. Rywalizuj o odznaki w dynamicznym trybie potyczki, w którym każda rozgrywka jest niepowtarzalna!" Przejmij kontrolę nad przyprawą. Przejmij władzę nad Wszechświatem. Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem. Jako lider wysokiego rodu Landsraadu poprowadź jego siły i szpiegów – kogo sobie zjednasz, a kogo zdradzisz? Despotyczny Imperator. Tajemnicze Bene Gesserit. Przebiegła Gildia Kosmiczna. Nieustraszeni Fremeni z głębokiej pustynni. Potęga Imperium może być twoja, ale wojna to nie jedyny sposób na jej zdobycie. Dune: Imperium łączy mechaniki budowania talii oraz rozmieszczania robotników z pogłębioną, tematyczną grą strategiczną, w której losy Imperium zależą od twoich wyborów. Czy polegać będziesz na politycznych sojusznikach, czy też na potędze militarnej? Sile gospodarczej czy wyrafinowanych intrygach? Miejscu w Wysokiej Radzie… czy ostrzu miecza? Karty zostały rozdane. Wybór należy do ciebie. Imperium czeka. Budowanie talii i rozmieszczanie robotników "W Dune: Imperium wcielasz się w jednego z przywódców wysokich rodów Imperium, walcząc o kontrolę nad planetą Arrakis i jej bezcenną przyprawą. Gra rozgrywa się na przestrzeni dziesięciu rund, z której każda upływa pod znakiem nowego konfliktu na powierzchni planety; część dostarcza zasobów o krytycznym znaczeniu, podczas gdy inne zapewniają punkty zwycięstwa, pozwalające sięgnąć po dominację. Wybieraj jednak mądrze, o co stoczysz walkę: jeśli zbytnio rozproszysz swoje siły, twoi wrogowie za bardzo urosną w potęgę, by móc się im przeciwstawić." W każdej rundzie dobierasz pięć kart z talii, która z biegiem gry będzie rosnąć w siłę w miarę zdobywania nowych kart. Każdą kartę można zagrać na dwa sposoby: Wysyłając do Imperium agenta, by gromadzić zasoby, lub odkrywając kartę na koniec rundy, aby pozyskać nowe, potężne karty. Zachowuj właściwą równowagę, aby zmaksymalizować dostępne zasoby. Jaką ścieżką podążysz? "W miarę postępów rozgrywki będziesz walczyć o wpływy wśród czterech frakcji Imperium: Imperatora, prężnej gospodarczo Gildii Kosmicznej, tajemniczych Bene Gesserit i nieustraszonych Fremenów z głębokiej pustynni. Zdobycie wpływów wśród poszczególnych grup zapewni ci potrzebne punkty zwycięstwa... ale czy staniesz z rywalami do wyścigu o ich względy, czy porzucisz sojusze na rzecz innych możliwości? Do zwycięstwa wiedzie wiele strategii i równie wiele dróg. Karty zostały rozdane. Wybór należy do ciebie. Imperium czeka."