Drunk-Fu: Wasted Masters
Drunk-Fu: Wasted Masters to bijatyka oparta na fizyce. Rechocz z animacji postaci, grając z innymi w realu lub w sieci. Staw czoła toni alkoholu i rozgramiaj wrogów, posługując się bujnym arsenałem chwytów i uzbrojenia. Skowycz w pijackim widzie, wspomagaj się znajomymi albo kwaś im nosy w wielu trybach rozgrywki. Odwiedzaj różnorodne bary z całego świata i rozwijaj bohatera, by nabierał słusznego wyrazu.