DROS
DROS to mroczna przygodówka fantasy, w której przełączasz się między galaretowatym stworzeniem a jego ludzką powłoką. Przemierzaj 40 ręcznie zaprojektowanych poziomów pełnych zagadek, dziwacznych postaci i ukrytych sekretów. KLUCZOWE CECHY: - Interfejs i napisy w języku angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, japońskim i chińskim tradycyjnym - 40 ręcznie tworzonych poziomów z zagadkami, wrogami i ukrytymi obszarami - Przełączanie się między dwiema zupełnie różnymi postaciami - Odblokowywanie nowych mocy dzięki alchemii - Mieszanka humoru, tajemnicy i wzruszeń - Poznawanie fabuły poprzez wpisy z dzienników - Oryginalna ścieżka dźwiękowa autorstwa Arovane - Dodatkowe wyzwania po ukończeniu głównej historii - Przyjazna dla speedrunnerów – z ukrytymi sekretami FABUŁA Z ZASKOCZENIEM Kapitan wpada w kłopoty – aż pojawia się Dros. Wspólnie próbują powstrzymać złowrogiego Alchemika. Eksploruj dziwną Wieżę, rozmawiaj z osobliwymi postaciami i zbieraj części potężnych wynalazków. Nic nie jest takie, jak się wydaje. UMIEJĘTNIE ZMIENIAJ CIAŁA Przełączaj się między Małą Dros a Kapitanem, by rozwiązywać zagadki i eksplorować świat. Jedna przeciska się przez wąskie szczeliny, drugi niszczy przeszkody i walczy. Każdy poziom ma własne triki – wykorzystaj obie postacie, by je przejść!