Drill Core
Oto Drill Core – gra łącząca korporacyjną chciwość i strategiczne pozyskiwanie zasobów planetarnych! Za dnia będziesz dowodzić elitarnym zespołem wydobywców, przewoźników i strażników przedzierających się przez niebezpieczne, obce światy. Buduj zaawansowane obiekty, ulepszaj śmiercionośne wieżyczki i szykuj się na nieustające nocne ataki obcych form życia. Czy będziesz za wszelką cenę dążyć do maksymalnej wydajności, czy może postawisz na ostrożność i walkę o przetrwanie? Drill Core to strategia typu roguelike, która wystawi na próbę twoją zdolność podejmowania decyzji. Każde podejście to nowe wyzwanie, w trakcie którego będziesz: – Zarządzać zasobami na mapach generowanych proceduralnie, dzięki którym każda ekspedycja będzie niepowtarzalna. – Eksplorować trzy zróżnicowane biomy (Jaskinie, Zamarznięte Światy i Dżunglę) pełne wyjątkowych wrogów, bloków surowców i bossów. – Dowodzić jedną z trzech unikalnych platform: - - Ludźmi – sprawnie adaptującymi się, dobrze wyposażonymi i uzbrojonymi w niezawodne karabiny maszynowe. - - Krasnoludami – krzepkimi specjalistami od wyburzania, którzy przebijają się przez skały i wrogów z brutalną skutecznością. - - Swarnidami – rasą dowodzoną przez bezlitosną królową, która rodzi niezliczonych, lojalnych robotników, aby pożarły wszystko na swej drodze. – Podejmować się zróżnicowanych kontraktów, takich jak przewiercanie się do jądra planety, transportowanie ogromnych ładunków surowców z powrotem do korporacyjnych nadzorców, czy testowanie ich najnowszych prototypów maszyn.