DreamWorks Koci Domek Gabby: Gotowa do zabawy
Fani animacji DreamWorks „Koci Domek Gabi” mogą zorganizować najlepszą imprezę w historii z Gabi i Kiciusiem Pandusiem! Zaczynasz na Artystycznej Planecie z Tekturkotką i Tekturzątkiem, a potem trafisz do Wróżkotki w magicznym Ogonogródku. Odleć na Miauturna i tańcz z DJ-em Kocimiętką. Przygotuj coś dobrego z Łakotkiem na Łakociowej Górze, płyń przez Kotlantydę, szukając skarbów z Syrenkotką i ścigaj się przez Salę Zabaw z Kicifurą. Ciesz się wyzwaniami i graj w minigry w pojedynkę lub ze znajomymi w lokalnym trybie kooperacyjnym, aby znaleźć przedmioty na imprezę i urocze stroje do personalizacji Gabi. Ucz się, baw i twórz. Wszyscy są zaproszeni!