Dream Cage
DOŚWIADCZ PARALIŻU SENNEGO Opierając się na rozmowach z osobami, które doświadczyły paraliżu sennego, staraliśmy się wiernie odtworzyć to, co czuli i widzieli. Przekształciliśmy te historie w naszą własną wizję, czerpiąc z prawdziwych doświadczeń. Przetrwaj pięć nocy, z których każda przynosi konfrontację z unikalnie zaprojektowanym bytem, starannie stworzonym, by cię wyzwać. Pamiętaj, aby przetrwać każdą z pięciu nocy i odkryć źródło koszmarów Roberta, musisz zachować ciszę - nie krzycz ani nie wydawaj żadnego dźwięku. ANOMALIE CIĘ POPROWADZĄ Robert, lat 50, od wielu lat zmaga się z problemami z pamięcią i bezsennością. Uzależniony od leków, czasami nie odróżnia rzeczywistości od halucynacji. Ale prawdziwe pytanie brzmi - czy to naprawdę halucynacje? Czy może coś innego czai się pod powierzchnią? Znajdź ponad 25 anomalii, aby odkryć prawdę i źródło problemów Roberta. Tylko odkrywając je wszystkie, odblokujesz prawdziwe zakończenie i poznasz pełną historię. Nie daj się jednak zwieść pozornej prostocie wyzwania. Umysł Roberta skrywa wiele tajemnic, a te właśnie zagadki sprawią, że twoje zadanie będzie jeszcze trudniejsze. CECHY: - Pięć unikalnych demonów będzie cię nawiedzać, każdy unikalnie dostosowany i animowany. - Przeżyj 5 nocy paraliżu sennego opartych na prawdziwych historiach. - Twój mikrofon rejestruje każdy dźwięk - czy przetrwasz i rozwiążesz zagadkę? - Znajdź 25+ anomalii, aby odkryć pochodzenie paraliżu sennego. - Dwa zakończenia, ale tylko jedno ujawnia ostateczną prawdę. - Zaniki pamięci będą rozpraszać - znajdź tabletki, aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie. - Staw czoła losowym nawiedzeniom podczas poszukiwania anomalii - czy utrzymasz się na właściwej ścieżce?