Dragon's Lair
Dragon's Lair, jedna z najbardziej popularnych gier zręcznościowych wszech czasów, teraz może trafić do Twojego domu! Wersja ta w pełni odwzorowuje tę znaną z automatu do gier, a ponadto obsługuje technologię Kinect i kontroler dla konsoli Xbox 360, dzięki czemu można naprawdę pokazać swoje mistrzostwo w walce mieczem. Do gry dołączono także dodatkowe przedmioty dla awatara, obrazki gracza oraz tryb obserwatora, dzięki któremu można spokojnie podziwiać niesamowite animacje autorstwa Dona Blutha.W grze Dragon's Lair wcielasz się w Dirka Dzielnego, mężnego rycerza, który rusza w bój, by uwolnić piękną księżniczkę z łap złowrogiego smoka! Wyruszysz do zamku czarnoksiężnika, który zapełnił go stworami i przeszkodami.W drogę. Przygoda czeka!