DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Goku and SSGSS Vegeta Unlock
Zyskaj wczesne odblokowanie SSGSS Goku i SSGSS Vegety, aby grać natychmiast tymi dwiema potężnymi postaciami. Ci dwaj wojownicy z nowego anime DRAGON BALL SUPER dysponują niszczycielskimi atakami i efektownymi technikami - na pewno trafią do twojej drużyny marzeń! Wymagana sprzedawana osobno gra DRAGON BALL FighterZ.