Doug's Nightmare
Walcz wewnętrznymi demonami w postaci wątpiącego w siebie banana w zwariowanej mieszance bullet hell z automatów z dwoma drążkami i gry beat'em up pełnej akcji! Co ma zrobić banan, gdy prześladują go lęki i wewnętrzne demony? Doug's Nightmare to kreskówkowa, ręcznie rysowana gra bullet hell, w której Twoim zadaniem jest pomóc bananowi Dougowi przezwyciężyć jego najgorsze lęki... spuszczając im łomot! Doug's Nightmare to po części strzelanka typu twin-stick, a po części bijatyka, w której zmierzysz się z rojami robali, grzybów, pływających mózgów i nie tylko! Doug może zadawać ciosy, gdy nie jest uzbrojony, lub podnosić wiele różnych rodzajów broni, aby odeprzeć wrogów – od oślizgłych pistoletów na wodę po kolczaste maczugi. Może zakładać buty, rękawice, peleryny, okulary przeciwsłoneczne i zwariowaną garderobę, aby poprawić statystyki i zapewnić sobie stylowy wygląd i zyskać pewność siebie, której będzie potrzebował, aby zmierzyć się z największymi złoczyńcami! Czy poprowadzisz go do zwycięstwa?