Doughlings: Arcade
Doughings wprowadzają wyjątkową mechanikę rozgrywki dzięki swoim interesującym postaciom i światu, jednocześnie łącząc najlepsze rzeczy, jakie oferują wszystkie znane gry brick breaker, dopracowanie z nowoczesnym wyglądem i designem. Stary Przyjaciel z Nowym Wyglądem Nic nie jest lepsze od znajomej twarzy. W Doughlings poczujesz się jak w domu dzięki klasycznej mechanice rozgrywki, power-upom i trudnym poziomom. Nie pozwól, aby Morpheus stracił piłkę i spróbuj oczyścić ekran ze wszystkim, co masz! Zmień Swoje DNA Znajdź ukryte DNA i przekształć się w 6 różnych postaci na każdym poziomie. Odblokuj je wszystkie i zbieraj eliksiry, aby aktywować nowe i jeszcze potężniejsze umiejętności. Czas na Show! Zapomnij o tradycyjnych power-upach z cegły. Doughlings przedstawia "Show-Off" - super umiejętności, które możesz wyzwolić, aby zmienić przebieg każdego poziomu. Z każdą postacią wyjątkowa umiejętność "Show Off" będzie Twoja. Używaj ich mądrze. Bądź Silny, Bądź Żywy Ukończ trudniejsze poziomy, aby stawić czoła nowym wrogom, którzy przedstawiają coraz cięższe wyzwania. Zabójcy, pscyhole, duchy, co ty na to! Nikt nie powiedział, że będzie łatwo, więc przygotuj się! Twórz, Testuj i Dziel się Myślisz, że potrafisz stworzyć najbardziej złowieszczy poziom? Śmiało twórz własne poziomy ze wszystkimi celami i postaciami dostępnymi w Doughlings. Dziel się nimi ze światem i graj na innych poziomach stworzonych przez graczy z całego świata!