Damikira
Użyj haka chwytającego i przebij się przez hordy dziwnych wrogów! Co otrzymasz, gdy połączysz szaloną strzelaninę w stylu arcade, mnóstwo broni i przemocy, odrobinę czarnego humoru i hak do chwytania? To Damikira – pełna akcji platformówka, która cieszy prostą rozgrywką, ale trudna do opanowania! Chwyć za broń palną i walcz na przewijanych etapach, stawiając czoła hordom przebranych wrogów, rzucaj wyzwania w rankingach online, ulepszaj swój arsenał i odkrywaj ukryte mechaniki, aby przesunąć szalę na swoją korzyść! Damikira obejmuje wiele grywalnych postaci, z których każda ma swój w pełni głosowy slogan, i zachwyca płynnymi animacjami w stylu pixel art. Ciesz się heavy-metalową ścieżką dźwiękową i mocnymi odgłosami broni palnej, które zwiększają intensywność i satysfakcję z siania chaosu. Masz wiele rodzajów broni do odblokowania, misji do wypełnienia i szorstkich etapów do zbadania – nieograniczona wartość z ponownych rozgrywek sprawia, że warto wracać po jeszcze jedną krwawą łaźnię!