Dome Keeper - Assessor Gear Pack
Kup Dome Keeper: Assessor Pack, by odblokować wyjątkową skórkę dla swojej postaci, oswojonego zwierzaka do kopuły i dodatkową muzykę. Obdaruj nimi swojego rzeczoznawcę, by mógł szacować wartość stylowo ubrany! Dome Keeper: Assessor Pack zawiera: Ezoteryczną pelerynę – ogrzeje cię, a do tego będziesz tajemniczo wyglądać. Morskiego smoka – może i jest mały, ale ma donośny, przyjemny dla ucha głos.