Dodatek NASCAR
Dodatek NASCAR przynosi emocje z wyścigów samochodów seryjnych na arenie światowej. Wprowadzono 24 nowe samochody z sezonu 2016, całkiem nowy tryb kariery, aktualizację mechaniki rozgrywki oraz nowe miejsce akcji. Dodatek NASCAR pozwala Ci doświadczyć silnych wrażeń z wyścigów NASCAR, jakich tylko może dostarczyć gra Forza Motorsport 6.