Doctor Who: The Lonely Assassins
Mająca za punkt wyjścia przerażający dorobek Płaczących Aniołów, które po raz pierwszy pojawiły się w kultowym odcinku „Blink”, Doctor Who: The Lonely Assassins to emocjonująca gra tajemnic ze znalezionym telefonem stworzona przez nagradzanych twórców takich tytułów jak Sara Is Missing oraz SIMULACRA. W toku złowieszczej serii wydarzeń, do których dochodzi w pozornie opuszczonym londyńskim domu, po pewnej osobie ginie ślad, a ty znajdujesz należący do niej telefon. Gdy urządzenie zaczyna ulegać samozniszczeniu, była naukowiec z organizacji UNIT Petronella Osgood prosi cię o pomoc w odszukaniu ukrytych tropów i tajemniczych zagadek. Czy rozwikłasz tajemnicę mrożącego krew w żyłach zaginięcia, nim będzie za późno? Pamiętaj: nie odwracaj się, nie patrz w bok i NIE MRUGAJ.