DOA5LR Naotora Ii + Zestaw strojów debiutanckich
Rozdająca superszybkie kopniaki Naotora Ii rusza do boju! Oto połączenie emocjonującej akcji typowej dla Samurai Warriors z widowiskową walką w Dead or Alive 5 Last Round. Pokonaj najsilniejszych wojowników w walce o honor klanu Ii! Do wojowników z Dead or Alive 5 Last Round dołącza nowa postać: Naotora Ii! Pobierz tę zawartość, aby móc grać Naotorą Ii w Dead or Alive 5 Last Round oraz Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Zestaw ten zawiera również 5 strojów z zestawu strojów debiutanckich Naotory Ii. Stroje w zestawie: - Asystentka Mikołaja - Cheerleaderka - Pielęgniarka - Pokojówka - Seksowny króliczek *Ta zawartość znajduje się w zestawie New Costume Pass 3 + Postać. Elementy tego zestawu mogą być również dostępne do nabycia osobno. Prosimy nie kupować osobno elementów znajdujących się w zakupionych wcześniej zestawach. *W przyszłości postać ta może być oferowana przez ograniczony czas jako darmowa próbka. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.