Do You even Forklift?
Głupiutka, oparta na fizyce gra o wózkach widłowych inspirowana Ghibli i japońską kulturą samochodową! Wykorzystaj swoje umiejętności w łamigłówkach logicznych z wieloma nieoczekiwanymi rezultatami! O grze Kiedy masz tylko wózek widłowy, wszystko wygląda jak paleta. Wybierz się w podróż do JAPONII stylizowanej na Ghibli! Wypuść swój wózek widłowy na spokojną prefekturę. - Podróżuj przez całą wyspę i rozwiąż ponad 30 zagadek, aby poznać swoją historię. - Jakaś ciężarówka zajęła twoje miejsce parkingowe? Nie ma problemu, możesz je usunąć! - Umieść Kei Cars na właściwych miejscach parkingowych, - Mogą mieć alarmy, - I mogą być podłączone, - Bądź sprytny przy bramkach parkingowych, - Używaj nielegalnych ruchów, gdy nikt nie widzi, - Ale czasami możesz pomóc innym. Może pokażą ci, jak gotować ramen? Oczywiście używając wózka widłowego! Zawiera: - Elegancki wózek widłowy prosto z Japonii (to ty) - Wiele samochodów kei do naklejenia na widelec, - Dedykowany przycisk sygnału dźwiękowego (!!!)