Dni Nekomimi ~365 dni z Tobą~
Podczas deszczowej nocy Yuto, niezależny ilustrator, spotyka w zaułku tajemniczą dziewczynę o kocich uszach, imieniem Milk. Przyjmując ją pod swój dach – mimo że nie jest człowiekiem – jego spokojne życie zmienia się w pełne ciepła i radości. Niewinne reakcje Milk na współczesną cywilizację stopniowo leczą serce Yuto. Razem budują więź, jakby byli prawdziwą rodziną. Ujmująca visual novel o więziach, które przekraczają wszelkie różnice. Zawiera japoński dubbing.