Direction Quad
Skacz przez niebezpieczne bagna, stawiając czoła próbom swojej mistrzyni, Mądrej Ropuchy. Direction Quad to dwuwymiarowa gra akcji i przygodowa, zaprezentowana w stylu top-down pixel art. Wciel się w rolę młodego Quada, który przeskakuje przez bagno w dowolnym kierunku po przekątnej, zbierając po drodze monety i robaki. Celem jest doprowadzenie Quada z jego startowej lilii wodnej do mety każdego etapu, unikając kolizji z terenem lub zdradzieckimi pułapkami. W miarę postępów poziomy stają się coraz bardziej skomplikowane. Używaj odbijaczy, aby skakać się po najlepszych torach, naciskaj przełączniki, aby otwierać nowe ścieżki i nie pozwól, aby Quad skończył w rowie. Możesz przechodzić etapy tyle razy, ile potrzebujesz, ale uważaj, w bagnie czai się większe niebezpieczeństwo, niż może sobie wyobrazić nawet Mądra Ropucha!