Devastator
Devastator to zręcznościowa strzelanka typu twin-stick inspirowana stylem retro, zaprojektowana z myślą o nowoczesnych systemach. Wszystko, od efektów wizualnych po dźwięk i rozgrywkę, zostało zaprojektowane i dopracowane, aby stworzyć najbardziej intensywne i satysfakcjonujące wrażenia w strzelance typu twin-stick. Inicjalizacja systemu... Wykryto wiele infekcji wirusowych... Uruchamiam program DEVASTATOR... Jesteś Dewastatorem! Twoim celem jest wyeliminowanie 15 typów wirusów w 3 unikalnych trybach: kwadrantach, sektorach i cyklach. W kwadrantach układ fal stale się zmienia, gdy przez 5 minut walczysz z coraz intensywniejszymi falami losowych wirusów. W sektorach istnieje 55 unikalnych fal wirusów w 5 sektorach. A w Cyklach będziesz walczył z częściowo losowo pojawiającymi się wirusami w 5 odmianach 11 fal. Wypełnij swój cel jako Dewastator i odzyskaj kontrolę nad Systemem! Oprócz głównych trybów gry, układów fal i różnych typów wrogich wirusów zapewniających różnorodność rozgrywki, w Devastatorze rozgrywka z chwili na chwilę zawiera zaskakującą głębię i subtelność. Od sposobu, w jaki równoważysz prędkość i siłę ognia, po wykorzystanie zasobów, po wiedzę, kiedy zbierać ulepszenia, Devastator nagradza zarówno szybki refleks, jak i dobrą strategię. Turbo-strzał (poruszaj się szybko bez strzelania, aby załadować ogromny atak). Devastator oferuje inspirowane wektorami wizualizacje zmieszane z kolorami HDR, pięć dostosowywanych filtrów pełnoekranowych i hipnotyzujące efekty cząsteczkowe, a wszystko to przy niesamowicie wysokiej liczbie klatek na sekundę na monitorach o wysokiej rozdzielczości. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi graficznemu gra działa z łatwością na obecnych monitorach do gier high-end (takich jak 360 Hz przy 1080p, 240 Hz przy 1440p lub 120 Hz przy 4k) i teoretycznie może działać szybciej w wyższych rozdzielczościach, gdy pojawią się lepsze monitory w przyszłości. Devastator został zaprojektowany i opracowany przez Luke'a Schneidera (znanego również jako gość z Radiangames). Luke jest wielkim fanem strzelanek typu twin-stick od lat 80. XX wieku i rozwija strzelanki typu twin-stick od 2005 roku. Dzięki Devastatorowi Luke zdecydował, że nadszedł czas, aby stworzyć swoją ostateczną i finalną dwuwymiarową strzelankę w stylu arcade.