Jest rok 2029. Mechanicznie ulepszeni ludzie stali się wyrzutkami całkowicie odseparowanymi od reszty społeczeństwa. Elitarny agent specjalny Adam Jensen zmuszony jest działać w świecie, który nienawidzi takich jak on... Uzbrojony w arsenał zaawansowanej technologicznie broni oraz ulepszeń musi zdecydować, co robić i komu zaufać, aby ujawnić globalny spisek. HDR zapewnia bardziej intensywne i kontrastowe kolory.* CZŁOWIEK 2.0 Wybieraj z zestawu najnowszego rodzaju broni i ulepszeń, dopasowując je do własnego stylu rozgrywki. PRZYSZŁOŚĆ OZNACZA ROZŁAM LUDZKOŚCI Odkrywaj przeróżne lokacje i zwiedzaj świat niedalekiej przyszłości, w którym waży się los ludzkości. WYBORY I ICH KONSEKWENCJE Poznaj świat Deus Ex, w którym wszystkie podejmowane decyzje i działania odgrywają decydującą rolę w przebiegu rozgrywki. NOWY TRYB GRY Przełamanie to zupełnie nowy tryb gry przedstawiający logiczną rozgrywkę arcade'ową. *Funkcja HDR dostępna na Xbox One S w obsługujących ją grach i telewizorach.