Destroy All Humans!
Masz teraz szansę wziąć czynny udział w inwazji obcych i to z nieznanej dotąd perspektywy. W tej grze akcji i przygody możesz wcielić się w obcego Cryptosporidium 137 i sterroryzować ziemian oraz wykraść ich DNA. Zaatakuj ludzi, korzystając z różnego rodzaju broni obcych - broni promieniowej, wyrzutnika sond analnych, detonatora cząstek zjonizowanych, Zap-O-Matica, sonicznego wybuchu czy dekonstruktora kwantowego - potężnej broni jądrowej, która potrafi wystrzeliwać radioaktywne bomby i nie tylko - z ziemi lub powietrza. Crypto może używać telekinezy, aby rzucać samochodami, ciężarówkami i krowami. Może też siać chaos, przebierając się za żałosnego ziemianina. Aby się przemieszczać, użyj plecaka odrzutowego na krótkie dystanse albo latającego spodka, aby pokonać duże odległości. W międzyczasie będziesz mógł porywać i niszczyć ludzi. Wykonaj jeden ogromny krok przeciwko ludzkości!