despelote
Despelote to gra z motywami piłki nożnej, koncentrująca się na ludziach. Zanurz się w ulicach i parkach Quito, które zobaczysz i usłyszysz, grając postacią ośmioletniego Juliána. Drybluj, podawaj i kop piłkę po mieście, i zobacz, co się stanie, gdy poleci w kierunku innej osoby. Poczuj, jak zmienia się miasto, w miarę zbliżania się momentu kwalifikacji Ekwadoru do Mistrzostw Świata.