DESERTED
Deserted to stylizowana 3D low poly gra przygodowa z elementami RPG fabuły. Zainspirowana atmosferą gry Out Of This World, Deserted łączy strategiczne elementy eksploracji i walki o przeżycie na obcej planecie, zapewniając ekscytującą przygodę. W odległym systemie na niemal bezludnej planecie, lądując rozbijasz statek kosmiczny. Gdy kapitan misji wydaje ostatnie tchnienie, rozpoczyna się twoja misija i walka o przetrwanie. Gracze będą przemierzać gęste lasy, ogromne iglice i starożytne ruiny osadzone w kolorowej low poly estetyce . Na graczy czeka wiele sekretów i objektów do odnalezienia, i oferują ulepszenia arsenału które odkrywają historię planety. Survival - w Deserted odgrywa kluczową rolę, ale nigdy cię nie ukarze. Odkrywcy będą nagradzani unikalnymi przedmiotami i ulepszeniami, które pomogą im przetrwać długą wyprawę. Pojedynki są jednocześnie zabawne i wymagające, z głównym naciskiem na szybką strategiczną rozgrywkę. Deserted oferuje wiele opcji i ulepszeń, aby dopasować się do twojego stylu walki. Dzięki unikalnemu systemowi umiejętności możesz tworzyć strategie przeciwko szerokiej gamie wrogów. Ulepszenia broni i statystyk pomogą ci przechylić szalę zwycięstwa na stronę najsilniejszego wroga.