Demon Hunter: New Chapter (Xbox Version)
Dwadzieścia lat pokoju nagle się skończyło, gdy Dawn Harlock, ostatnia członkini tajemniczego zakonu łowców demonów, musi ponownie stawić czoła Arcydemonowi Ragnarowi i ocalić świat przed złem. Pewnego dnia odbiera telefon od tajemniczego doktora Stuarta Williamsa, który twierdzi, że jest wieloletnim przyjacielem jej przybranego ojca. Obiecuje cenne informacje o biologicznych rodzicach Dawn, które mogą rzucić nieco światła na jej niesamowitą przeszłość owianą tajemnicą.