Delivery Driver Massacre
Wejdź w przerażające doświadczenie z perspektywy pierwszej osoby inspirowane klasycznymi slasherami z lat 80. Rutynowa praca zamienia się w noc grozy, gdy eksplorujesz mroczny dom na przedmieściach skrywający złowieszcze sekrety. Rozwiązuj zagadki, znajdź narzędzia do ucieczki i przechytrz bezlitosnego mordercę, który zawsze jest o krok przed tobą. Ziarnisty obraz VHS, niepokojąca atmosfera i szokujące momenty ożywiają stare dobre horrory w nowy sposób.