Deleted - Cyber Invasion
Ta gra to intensywna, szybka strzelanka rogue-lite twin-stick, która sprawi, że twoje umiejętności osiągną limit! Przejmij kontrolę nad potężnym dronem i przygotuj się na starcie z hordami wrogów stojących ci na drodze. Czy jesteś gotowy na ostateczne wyzwanie? /n Rozpocznij swoją przygodę z jedną z czterech podstawowych broni i pokonaj wrogów na nadchodzących arenach. Używaj tarczy i skoku, aby nie dać się trafić różnym typom wrogów. Niektórzy z nich strzelają do ciebie, inni wybuchają, a jeszcze inni cały czas mają się na baczności. Im dalej posuwasz się naprzód, tym trudniejsi się stają! /n Zbieraj walutę i ulepszaj swojego drona o nowe bronie i umiejętności pasywne. Wybierz broń pomocniczą i przydatne umiejętności, takie jak pochłanianie energii, i awansuj je po każdym biegu! Przygotuj się na wymagające walki z bossami po drodze!