Deflector
Deflector to gra typu hack and slash, w której doświadczysz dynamicznej rozgrywki z nieograniczonym i unikalnym systemem kombosów. Sprawdź swój refleks i nie spuszczaj gardy - wrogowie nie będą mieli litości. Wskocz do przyszłości, wybierz swój ekwipunek i uratuj świat przed ogromnym i dobrze znanym zagrożeniem w historii - wirusami. FUTURYSTYCZNY ŚWIAT Eksploruj lokacje opanowane przez wirusa i uwolnij je od zła. Przejdź przez kolejne poziomy i wybierz swoją ścieżkę. Wykorzystaj otoczenie na swoją korzyść i uważaj na toksyczną wodę, kolce lub ogrodzenia elektryczne. Każda lokacja oferuje unikalne układy i pułapki - więc uważaj na każdym krok. ZABAWNY SYSTEM WALKI Wybierz swoją postać i pokonaj wrogów w wielkim stylu. Każdy bohater ma inny zestaw umiejętności i zdolności. Jeśli jesteś fanem walki wręcz, chwyć za miecz lub załóż rękawice bokserskie. Wolisz trzymać się z daleka od wrogów? Nie ma czasu do stracenia - weź swój bumerang i odbijaj pociski wrogów, aby ich zabić. NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI Twórz unikalne kombinacje, testuj je i znajdź swój ulubiony sposób na przebijanie się przez wrogów. Dzięki mechanice gry każde podejście będzie nieco inne. Będziesz musiał wybrać dodatkowe umiejętności, statystyki i trasy na mapie. Ponadto pamiętaj o zbieraniu zasobów z misji, aby stale ulepszać swoje umiejętności.