Deer & Boy
Ciepła, poetycka podróż, która pozwala odkryć cuda. Animowany film, w który możesz grać! Podczas ucieczki chłopiec spotyka małego jelonka. Obserwuj ich pozbawioną słów, poetycką i filmową przygodę, która trafia prosto w serce dzięki przepięknej grafice i emocjonalnej muzyce. Oryginalna, ewoluująca przygoda Twój towarzysz zmienia się z bezbronnego jelonka w dostojnego jelenia, przez co zmienia się także sposób gry. Na początku musisz chronić swojego przyjaciela, by później współpracować z nim jak równy z równym. Historia dla każdego Młodzi gracze docenią piękno przyjaźni pomiędzy chłopcem i jelonkiem. Dorośli odkryją głębsze tematy uzdrowienia i odnajdowania siły we wspólnocie. W tej filozoficznej grze każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki tylu warstwom znaczeń Deer & Boy jest idealną grą zarówno dla jednego gracza, jak i dla całej rodziny.