Death's Door
Codzienne zbieranie dusz zmarłych może wydać się nieco monotonne, ale Kruk lubi swoją pracę. Bywa jednak, że sprawy się komplikują – przykładowo, gdy dusza zostanie skradziona i nasz bohater musi wytropić zdesperowanego złodzieja w krainie nieskalanej przez śmierć, gdzie żyją bardzo stare istoty pełne chciwości i żądzy władzy.