Death By Scrolling
Witaj w Death By Scrolling, grze akcji osadzonej w chaotycznych głębinach firmy Purgatory, Inc. pod nowym zarządem! Wybierz postać – każda z nich ma wyjątkowe możliwości i umiejętności, które pomogą ci we wspinaczce przez niekończące się poziomy. Walcz z cudacznymi monstrami, unikaj śmierci i zbieraj klejnoty, by zapłacić chciwemu przewoźnikowi! Czas ucieka, bo ekran nieubłaganie przewija się do góry. Przechytrz ponurego żniwiarza, znajduj wzmocnienia, wykonuj zabawne zadania poboczne i rób zakupy podczas rozgrywki. Przeżyj, wnieś opłatę – może uda ci się przekroczyć tę rzekę. Wybierz bohatera. Przechytrz śmierć. Wyprzedź przewijający się ekran. Zasłuż na przewóz. Uda ci się przetrwać w Purgatory, Inc.?