Deadliest Catch: The Game
Hej, ty! Tak, ty! Chcesz całe życie być szczurem lądowym? A może marzysz o zdobyciu fortuny, żeglowaniu po zdradzieckich wodach i poznawaniu tajemnic poławiaczy krabów królewskich? Nie boisz się ryzyka, szkwałów i krabich szczypców? Jeśli masz dość odwagi, wyrusz ze mną do Dutch Harbor! Każdego roku, przez kilka dni, doświadczeni poławiacze krabów i żółtodzioby ramię w ramię stawiają czoła żywiołom, ryzykując swoje zdrowie i życie. Ich celem jest zdobycie fortuny i miana najlepszego poławiacza krabów. Teraz możesz stać się jednym z nich! W Deadliest Catch: The Game będziesz rywalizować w niebezpiecznych rajdach morskich, próbując złapać więcej krabów, niż kiedykolwiek ci się śniło. Zadanie nie jest łatwe – to walka z czasem, kwotami połowowymi, migracjami krabów i – co najważniejsze – z morzem. Taki twój los na wodach Alaski! Twój statek nie różni się niczym od tych, które wypływają z Duch Harbor każdej jesieni, aby szukać fortuny w morskich otchłaniach. Będziesz prowadzić statek we wszystkich warunkach: bryza czy wichura, żadna burza nie może cię przestraszyć, jakkolwiek przerażająca może się zdawać. Niespokojne morze, przesiąknięty wodą pokład, statek dryfujący na falach – i ty, gotowy na wszystko! Do twojej dyspozycji pozostawiamy nie tylko ten statek rybacki, ale i całe wyposażenie pokładowe – dźwig, wciągarkę, pochylnię i system zwijania lin . Nauczymy cię, krok po kroku, jak z nich korzystać. Pamiętaj, że nikt nie urodził się ze sterem – ani krabem – w dłoni. Jednak to ty będziesz odpowiedzialny za statek – jako kapitan i poławiacz zarazem. Każde z urządzeń będziesz obsługiwał w trybie pierwszoosobowym, aby mieć najlepszy pogląd na wszystko, co dzieje się na twojej łodzi. Otrzymasz również oryginalne więcierze, dzięki którym będziesz mógł wyłowić wszystkie kraby kryjące się w bezkresie Morza Beringa. Pamiętaj, że musisz przestrzegać prawa Alaski. Nie wszystkie kraby można złapać i sprzedać! Realistyczny model 3D pomoże ci ocenić, czy udało ci się złapać okazałego, cennego samca, chronioną samicę, czy krabiątko . Przeanalizuj wodę i dno morskie, aby lepiej przewidzieć, gdzie można znaleźć kraby. Natura nie będzie twoim jedynym wrogiem. Zmierz się z komputerowym przeciwnikiem i innymi graczami! Zaproś znajomych do rywalizacji o tytuł najlepszego poławiacza krabów. Załaduj więcierze na pokład, usiądź za sterami statku i sprawdź, który z was jest najszybszy i najskuteczniejszy w wyławianiu krabiej fortuny z morskiego dna!