Gra Dead Space 2 jest odblokowywana po ukończeniu pierwszego hakowania i zapisaniu stanu gry w Dead Space Ignition. W Dead Space Ignition musisz przeżyć atak nekromorfów na stację Sprawl. Gra stanowi połączenie interaktywnego komiksu z trzema wyjątkowymi gierkami w hakowanie. Po ukończeniu tego epizodu odblokujesz dodatkowe przedmioty w grze Dead Space 2, w tym specjalny kombinezon. Czy przeżyjesz wydarzenia poprzedzające fabułę gry Dead Space 2?