Dead Rising Deluxe Remaster Demo
Nieograniczona wolność, niekończąca się brutalność! Dead Rising, jedna z najbardziej kultowych gier o zombie w historii, wraca z mocą silnika RE ENGINE! Wyjątkowa rozgrywka nie uległa zmianie, lecz grafika, dźwięk i grywalność wzniosły się na wyższy poziom! Ta wersja demonstracyjna umożliwia rozpoczęcie rozgrywki od początku w wersji Dead Rising Deluxe Remaster. * Niektóre aspekty mogą różnić się od zawartości pełnej wersji gry. *Zapisanych danych z wersji demonstracyjnej nie można przenieść do wersji pełnej. Gra Dead Rising wróciła i wygląda lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. W wersji „Deluxe Remaster” wprowadzono liczne udoskonalenia w porównaniu z oryginalnym tytułem! Seria Dead Rising słynie z dynamicznej akcji i nieustannej walki o przetrwanie z hordami zombie. Przedstawiamy pierwszą grę z tej serii, której grafika została znacznie ulepszona. Dialogi są teraz w pełni udźwiękowione, a gra obsługuje funkcję automatycznego zapisu. Wprowadziliśmy również mnóstwo usprawnień poprawiających komfort rozgrywki, dzięki czemu stała się ona jeszcze płynniejsza. Doświadcz nieograniczonej wolności i niekończącej się brutalności na własnej skórze!