Dead Cells
W grze Dead Cells główny bohater, obiekt nieudanego eksperymentu alchemicznego, pragnie poznać tajemnicę rozległej, nieustannie zmieniającej się i zapewne również przeklętej wyspy. Wymagająca, ale uczciwa walka, czułe sterowanie, trudni przeciwnicy, permanentna śmierć i ratunkowy przewrót – to wszystko składa się na wymagającą, emocjonującą i oczyszczającą umysł grę akcji. Zagraj w grę z gatunku „roguevania”, będącą mieszanką połączonego świata, rozgałęziających się ścieżek, odblokowywanych umiejętności i nieustannej groźby śmierci. Nie ma punktów kontrolnych. Jeśli nie pokonasz bossa w jednym podejściu, musisz spróbować ponownie. Niektóre elementy, takie jak odblokowane ścieżki, dostęp do nowych poziomów, mutacje, zdolności i broń, możesz zachować na kolejną rozgrywkę. A skoro mówimy o broni, w Dead Cells dostępnych jest mnóstwo sposobów unicestwienia przeciwnika. Mamy wybór mieczy, łuków i zaklęć, ale są także bicze, granaty i działka, a każda z tych broni ma unikalny charakter. Ponadto dzięki mutacjom i zwojom możesz tworzyć i modyfikować swoją postać przed każdą rozgrywką. W końcu w ostatecznym rozrachunku najbardziej liczą się jednak TWOJE umiejętności! W grach z gatunku roguelite chodzi właśnie o to, aby nieustannie szlifować swoje talenty, aż to, co wydawało się przeszkodą nie do pokonania, stanie się spacerkiem. Cierpliwości... Z czasem nabierzesz wprawy… Charakterystyka: RogueVania: Progresywna eksploracja połączonego świata, charakterystyczna dla gatunku roguelite regrywalność oraz nieustanna groźba śmierci. Akcja 2D spod znaku Souls: Wymagająca, ale uczciwa walka, legendarny przewrót z unikiem, ponad 90 rodzajów broni i zaklęć tworzą razem unikalną rozgrywkę… Gra nie wybacza żadnych błędów, a dzięki brakowi jakiejkolwiek „siatki zabezpieczającej” każda rozgrywka aż kipi od adrenaliny. Nieliniowa rozgrywka: Kanały, Ossuarium czy Wały obronne? Po odblokowaniu stałe zdolności specjalne zapewniają dostęp do nowych ścieżek umożliwiających osiągnięcie celu. Wybierz drogę, która pasuje do Twojej postaci, stylu gry lub osobistych preferencji. Eksploracja: Sekretne komnaty, ukryte przejścia i malownicze krajobrazy. Poświęć chwilę, aby wybrać się na przechadzkę na szczyt wieży i pooddychać świeżym, morskim powietrzem...