Dead by Daylight: rozdział Przeklęte Dziedzictwo Windows
Przeklęte Dziedzictwo to nowy rozdział gry Dead by Daylight. Wprowadza nowego zabójcę, Oni, nową ocalałą, Yui Kimurę, oraz mapę. Zakup dodatku spowoduje odblokowanie zabójcy, ocalałego oraz specjalnego przedmiotu dla ocalałego. Rozdział Przeklęte Dziedzictwo zawiera nową mapę — Sanktuarium Gniewu. Oni to nowy zabójca — były samuraj skażony przez Byt i przemieniony w mroczne odbicie własnego niepokoju. To szkaradne monstrum pełne gniewu i okrucieństwa sprowadza strach na swoje ofiary. Nową ocalałą jest Yui Kimura — zbuntowana przeciw tradycjom obrończyni tych, którzy nie mogą obronić się sami i nadzwyczajna motocyklistka, która niespodziewanie zostaje zmuszona do udziału w niekończącym się wyścigu o życie. Rozdział Przeklęte Dziedzictwo zawiera także wyjątkowy przedmiot kosmetyczny: różową koszulkę w paski Yui.