Day of the Shell
"Day of the Shell to dynamiczna taktyczna roguelite, w której każda tura rozgrywana jest za pomocą jednego kliknięcia. Bogowie zesłali swój gniew na ludzkość, a przetrwały tylko nieliczne, odległe wyspy. Samotna łowczyni potworów wyrusza, by rzucić wyzwanie bogom i spróbować ich przebłagać, przemierzając pozostałości świata. CECHY GRY Jeden klik – jeden ruch: Wszystkie decyzje taktyczne podejmowane są jednym kliknięciem, co sprawia, że rozgrywka jest prosta i dynamiczna, ale wciąż głęboka strategicznie. Odkrywaj wyspy: Przetrwaj starcia z potworami i zbieraj skarby na każdej wyspie, aby otworzyć portal. Czy zdołasz dotrzeć do serca Wysp i zniszczyć Skorupę? Kształtuj swoje przeznaczenie: Łącz moce błogosławieństw różnych Strażników, aby walczyć z wrogami. Różnorodne kombinacje pozwolą ci stworzyć unikalny styl gry za każdym razem. Śmierć jest częścią przygody: Po każdej śmierci wracasz na swoją wyspę, gdzie możesz dokonywać trwałych ulepszeń lub przemyśleć swoją strategię na kolejny dzień."