DARQ Ultimate Edition
DARQ zabierze cię w podróż po snach Lloyda, które prędko przerodzą się w koszmarną pętlę. Celem chłopaka jest się z nich wybudzić. Niestety, każda kolejna próba spycha go głębiej w odmęty realistycznych snów zrodzonych z podświadomości. Lloyd musi dostosować się do nowego świata, oswoić grawitację, wytężyć zmysły i umysł, by rozwikłać tajemnice i wymknąć się stworzeniom czyhającym w mrocznych zakątkach DARQ. Czy odczytasz prawdziwe znaczenie snów Lloyda? Edycja Ultimate zawiera: 1) DARQ – oryginalną wersję gry. 2) DLC „The Tower” – Lloyd ponownie przeżywa upiorne sny, tym razem w pełnej tajemnic, zagadek i stworzeń wieży. 3) DLC „The Crypt” – Oto początek nowej pętli koszmarów, wdrażający nowe mechaniki i jeszcze więcej zagadek w krypcie pełnej mrocznych niespodzianek. 4) Komiks "Dream Journal" Gra w DLC nie wymaga przejścia podstawowej wersji gry.