Dark Reflection
TWÓJ ŚWIAT, ALE WYPACZONY Kiedy znika twój najlepszy przyjaciel, musisz wkroczyć do Mrocznego Odbicia—wrogiej, wypaczonej kopii własnej rzeczywistości. Znane miejsca są tu niebezpieczne, a przyjaznym twarzom nie można ufać. PRZETRWAJ KOSZMAR Dark Reflection to klasyczna, przewijana w bok przygodówka pixel art pełna akcji, zagadek i heavy metalowej energii. Eksploruj: Przeszukuj upiorne miejsca i znajdź przedmioty niezbędne do przetrwania. Rozwiązuj: Użyj głowy i ekwipunku, aby pokonać przeszkody. Walcz: Wyrąb sobie drogę przez hordy demonów i wyjątkowych bossów. CZARNY HUMOR I HEAVY METAL Wkrocz do świata, w którym czarny humor spotyka się z potężną rockową ścieżką dźwiękową. Każdy zakątek skrywa sekret, a każdy wybór ma znaczenie. Cechy Wypaczony świat: Eksploruj niepokojącą, zniekształconą rzeczywistość. Klasyczna rozgrywka: Rozwiązuj zagadki i zarządzaj przedmiotami, aby robić postępy. Brutalne bitwy: Walcz z agresywnymi potworami i gigantycznymi bossami. Ukryte sekrety: Znajdź tajne ścieżki i dziwne spotkania. Twój wybór: Podejmuj decyzje prowadzące do różnych zakończeń. Podkręć głośność swojej zagłady.