Dandy Ace
Co to jest Dandy Ace? Dandy Ace to szalona i niezwykle szybka gra roguelite. Przedstawia przygodę wspaniałego magika, który łączy moc swoich magicznych kart, walcząc przy tym z potworami i zdobywając łupy, aby ostatecznie pokonać Lelego – zielonookiego iluzjonistę, który uwięził go w przeklętym lustrze. Podczas przebijania się przez wiecznie zmienny pałac Lelego będziesz łączyć różne karty. Istnieje ponad tysiąc kombinacji – a każda z nich zapewnia inne moce i styl gry. Każda próba dostania się do Lelego i przejścia gry zapewnia nowe wyzwania i nowe kombinacje do odkrycia. Zagraj jako Dandy Ace – nasz niesamowity bohater – i przetrwaj wyzwania ekstrawaganckiego i ciągle zmieniającego się pałacu – jest wypełniony dziwacznymi stworzeniami oraz straszliwymi bossami, a stworzono go specjalnie po to, aby cię pokonać. Znajduj magiczne karty, zbieraj odłamki i złoto, a także uzyskuj pomoc od swoich asystentek oraz osobliwych sojuszników. Cechy Doświadczenie typu roguelite: Próbuj, giń i próbuj ponownie – póki nie pokonasz Zielonookiego Iluzjonisty. Gra zapewnia emocje oraz zabawę gier rogue-like, ale pomaga trwałymi ulepszeniami, które sprawiają, że wraz z każdą próbą zyskujesz nieco na sile. Izometryczna gra 2D w szybkim tempie – z wieloma wyzwaniami, ale i sprawiedliwymi walkami. Przebijaj się przez dziwaczne stworzenia i straszliwych bossów, budując przy tym swój magiczny arsenał magii. Stwórz własne konfiguracje umiejętności: łączenie kart zapewnia ponad tysiąc kombinacji – a każda z nich to inne moce i inny styl gry. Wyzwania stale zmiennego pałacu: Odkryj ekstrawagancką i wystawną estetykę gry poprzez nieliniowe postępy w pałacu. Walcz przy tym z unikatowymi wrogami, starając się osiągnąć ostateczny cel pokonania Lelego i ucieczki z tego przeklętego lustra.