Damsels & Dragons
Ktos inny to zrobi ... Po pokonaniu zlego faceta zdales sobie sprawe, ze twoje dzialania opuscily trzy swiat Halargian w calkowitej nieladzie ... Powinienes dalej pracowac, aby naprawic wszystko, ale jestes zbyt leniwy ... a poza tym zrobiles juz tyle dla tych swiatów! Zagrajmy w Boga! Zbierz zakazane wiedzy i przywolaj grupe prawdziwych bohaterów, aby wykonac swoja prace! Co mogloby pójsc zle? Prawidlowy?