Ctrl Alt Ego
Przygotuj się na doświadczenie gry, jakiej jeszcze nie było. Ctrl Alt Ego to wyjątkowa hybryda łącząca otwarte zagadki, eksplorację z perspektywy pierwszej osoby i kreatywne rozwiązywanie problemów – wszystko to owiane fascynującą tajemnicą dotyczącą natury świadomości. Grasz jako bezcielesne „Ego”, świadoma istota, która budzi się na tajemniczej stacji kosmicznej. Bez fizycznej formy musisz poruszać się po tym dziwnym świecie, przenosząc się między robotami i urządzeniami, posiadającymi unikalne zdolności. Wykorzystaj innowacyjne mechaniki gry, aby stawić czoła wyzwaniom na swój własny sposób. Niezależnie od tego, czy wolisz podejście skradankowe, bardziej bezpośredni, nastawiony na akcję styl, czy też kreatywną mieszankę obu – wybór należy do ciebie. Nie ma jedynego słusznego sposobu na grę w Ctrl Alt Ego. Zanurz się w immersyjnym, nieliniowym świecie inspirowanym klasycznym science fiction z lat 70. i 80. Odkryj tajemnice pasożytniczej istoty, która wydaje się przejmować kontrolę nad robotycznymi mieszkańcami stacji. Twój cel: stawić czoła źródłu tego zagrożenia i odkryć prawdę o własnym istnieniu. Ctrl Alt Ego oferuje wciągające rozgrywkę zarówno dla graczy doświadczonych, poszukujących otwartej, skłaniającej do myślenia przygody, jak i okazjonalnych, polujących na nowe, unikalne doświadczenia. Bez tradycyjnej „śmierci gracza” i z możliwością przenoszenia się między kolejnymi gospodarzami, twoje bezcielesne ego będzie żyć zawsze, dając ci swobodę eksploracji i eksperymentowania do woli. Staw czoła nieoczekiwanemu i zweryfikuj swoje poglądy na temat gier.