Crimson Spires
Komu możesz zaufać, badając sprawę miasta tajemniczo odciętego od świata? Wciel się w postać szeryf Eriki Wright, której śledztwo prowadzi ją do małego górniczego miasteczka Bataille, gdzie niespodziewanie zostaje odcięta od świata przez krąg morderczych, świecących wież otaczających miasto. Spotka tu na swojej drodze różnorodnych mieszkańców, od fanatycznych wyznawców teorii spiskowych po zamożne wampiry i seryjnych morderców. Poprowadź Erikę przez podejmowanie decyzji, formując niełatwe sojusze czy wchodząc w romantyczne relacje. Mimo wszystkich okropności Bataille, miłość może zakwitnąć między Eriką a postacią godną jej zaufania. Każdy z dostępnych romansów odkrywa ważne sekrety dotyczące kręgu wież i otaczającej je tajemnicy. Utrzymana w upiornej atmosferze z elementami romansu i nadnaturalnej tajemnicy gra Crimson Spires przedstawia narrację w stylu otome, oferując graczom niespotykany poziom swobody. Wraz z wieloma możliwymi ścieżkami rozwoju fabuły, gra posiada wspaniałe modele 2D postaci oraz środowisko eksploracji 3D, pozwalając Ci na przemieszczanie się po miasteczku Bataille i badanie wnętrz kolejnych budynków w poszukiwaniu dalszych tropów. Dodatkowo ta uaktualniona wersja Crimson Spires posiada zawartość Nowej Gry Plus, która zostaje odblokowana po ukończeniu wszystkich dostępnych ścieżek fabuły. Splata ona wcześniejsze wątki narracji, doprowadzając historię Eriki do klimatycznego finału kształtowanego przez wybory gracza!