Crimson Desert Edycja Deluxe
ODZYSKAJ MOC. SIĘGNIJ PO WIĘCEJ. ■ Zawartość [Crimson Desert (Pełna Gra)] [Pakiet Deluxe] - Zestaw zbroi Kairosa (hełm, zbroja, płaszcz, rękawice, buty) - Tarcza Balgrana - Zestaw zbroi konnej Exclaire’a (Naczółek, Zbroja, Siodło, Strzemiona) ■ ODKRYWAJ TĘTNIĄCY ŻYCIEM ŚWIAT Witaj w Pywel. Znajdziesz tu rozległe obszary naturalnego piękna i dzikiej przyrody — od zielonych równin i lasów, przez bezkresne pustynie, aż po surowe pasma gór. Podczas swojej podróży natrafisz na różne lokalizacje, starożytne ruiny, ukryte skarby oraz inne miejsca, które rozbudzą Twoją ciekawość i zachęcą do dalszej wędrówki. Twoja droga zaprowadzi Cię także ku niebu — do tajemniczej krainy znanej jako Otchłań, gdzie będziesz musiał przywrócić mistyczną równowagę, aby ocalić świat przed zagładą. Świat stoi przed Tobą otworem i możesz odkrywać go na własnych zasadach. Przemierzaj krainy na różnych wierzchowcach — od koni aż po smoki i mechy. Poznawaj historie i opowieści kontynentu poprzez zadania, spotkania, wyzwania oraz bitwy. ■ STWÓRZ WŁASNY STYL WALKI Na bezlitosnych polach bitew Crimson Desert nie istnieje jedna droga do zwycięstwa. Zdobywaj broń taką jak miecze, włócznie, miecze oburęczne, topory, broń do walki dwoma rękami jednocześnie, różnorodne bronie dystansowe i wiele więcej, a następnie korzystaj ze zdolności oraz wzmocnień żywiołów, konstruując śmiercionośne kombinacje. Z każdym ciosem i każdym ruchem twórz własny styl walki w świecie, w którym ułamek sekundy może zdecydować o Twoim losie. Od bezlitosnych wojowników po przerażające bestie — Pywel pełne jest przeciwników, chcących doprowadzić do Twojej zguby. Zmierz się z różnorodnymi, wymagającymi wrogami i potężnymi bossami w brutalnych pojedynkach jeden na jednego, ogromnych bitwach oraz szybkich potyczkach. ■ ŻYCIE W PYWEL Pywel nawet drobne chwile kształtują Twoją podróż i wypełniają codzienne życie. Zbieraj surowce, gotuj, łów ryby, poluj i uczestnicz w innych aktywnościach Pywel, aby odnawiać statystyki, wzmacniać sprzęt i nie tylko. Po drodze znajdź też czas na odpoczynek, grając w minigry razem z mieszkańcami. Codzienne życie w Pywel obejmuje również możliwość personalizacji. Dostosowuj fryzury, tatuaże, stroje i inne elementy, korzystając z barwników, które przygotujesz samodzielnie lub znajdziesz podczas podróży.