Crime Opera II: The Floodgate Effect
Poznaj nową odsłonę mrocznej historii z życia mafii, wyroki śmierci i krwawe rodzinne rozgrywki! Przed Tobą nowy rozdział mafijnej opowieści o rodzinie Gallo! Ta historia zaczyna się w 9 lat po swoim pierwowzorze. Xander Gallo zdążył zgorzknieć, popaść w samotność i stracić wszelką kontrolę. Przysparza problemów nie tylko innym rodzinom w syndykacie, ale także młodszemu pokoleniu Gallo. Ci, którzy zdecydowali się kontynuować dziedzictwo rodzinne, wkrótce będą musieli stanąć po stronie Xandra Gallo lub przeciwko niemu, zaś innych, którym pozornie udało się zostawić wszystko za sobą, mafia znów wciąga w swoje tryby. Jest to opowieść o lojalności i oszustwie, morderstwie i przetrwaniu, a także o sile lub słabości rodzinnych więzów. Jako powieść wizualna, Crime Opera II: The Floodgate Effect pozwala graczom obserwować wydarzenia w liniowy „kinetyczny” sposób lub wpływać na rozwój narracji poprzez podejmowanie kluczowych decyzji, a wszystko przedstawione za pomocą starannie, ręcznie rysowanych portretów postaci, szerokiej gamy scen i scenariuszy do zbadania, oryginalnego tła i ścieżki dźwiękowej oddającej ponurą, niebezpieczną atmosferę.