Crime Files Bundle
Wciel się w jedno z trojga detektywów i rozwiąż sprawy tajemniczych morderstw. Zbieraj dowody, zbadaj poszlaki i uważaj na swoje bezpieczeństwo - mordercy mogą być bliżej niż myślisz… Twoje dossier zawiera: Ghost Files: The Face of Guilt - Prowadź policyjne śledztwo w zaświatach! Ghost Files: Memory of a Crime - Powstrzymaj serię straszliwych zbrodni! Crime Secrets: Crimson Lily - Powstrzymaj tajemniczego mordercę!