Crazy Trucks
Wskocz do tej czysto zręcznościowej rozgrywki i wstrząśnij światem Monster Trucków, pokonując rywali w ekstremalnej konfrontacji twarzą w twarz! Cechy: ★ Imprezowa gra wyścigowa dla 1 do 4 graczy ★ Tematyczne areny Monster Truck ★ Realistyczna, choć nieco zwariowana fizyka ★ Dziesiątki ciężarówek do wyboru ★ Ponad 10 trybów gry z dodatkowymi ustawieniami ★ Wysokie wyniki, aby porównać się z przyjaciółmi. ★ Liczne tory dostosowane do trybów gry ★ Możliwość dostosowania warunków zwycięstwa Tryby gry: ★ Piłka nożna - mecz piłkarski przeznaczony dla graczy 1v1 lub 2v2 ★ Eliminacja - Oczyść arenę z rywali, zanim oni dopadną ciebie. ★ Wojny magazynowe - Zbieraj i przechowuj opony rozrzucone po całej mapie. ★ Wyzwanie - Przeskakuj nad rywalami na najwyższych rampach świata. ★ Wytrzymałość - Ścigaj się z przeciwnikami na wymagających torach. ★ Scrabble - Uzupełnij hasło, zbierając zagubione litery. ★ Zbieraj - Znajdź przedmioty porozrzucane po całej arenie i więcej ...